らなる堂

音楽

American Football - The Summer Ends

https://youtu.be/qLuAiy76JhI


American Football - Summer Ends "Live at Webster Hall, NYC, NY"

 

I'm thinking about leaving and how I should say goodbye. With a handshake or an embrace or a kiss on the cheek, possibly all three. Well, maybe I've been wrong. Maybe my intentions are irrelevant. But honestly, it's not just for me.
We've both been so unhappy. So let's just see what happens when the summer ends.

別れの時にさよならをどうやって伝えるか考えている。握手をするか、抱きしめるか、頰にキスするか、3つ全部してみようか。たぶん俺はずっと間違えていたんだよ。俺の思いなんてどうしようもないものだったんだよ。でも本当のところは、俺だけがそうだったわけじゃないんだ。俺たち二人ともすごく不幸せだった。だから何が起こるのか眺めていることにしよう。夏の終わりに。